dimecres, 20 d’agost del 2008

Dia 00. Let's go.


Benvinguts a "La meva DOLÇA Shanghai", el blog que farà de diari de bord dels meus pròxims 28 dies!

Com a "background", i per que els companys que fa més temps que no tenim contacte ho pogueu tenir present, aquesta és la preparació que porto per al viatge a Shanghai, Repúlica Popular Xina:

- acceptació i preparació pel període de pràctiques d'un mes en la rep-office d'una empresa tèxtil catalana (dedicada a l'exportació de col·leccions de roba pre-mama), un dels objectius claus del viatge

- 1 mes de classes intensives de conversació en mandarí (a Xina hi ha moltes ètnies -56 reconegudes-, moltes de les quals tenen llengua pròpia, tot i així la majoria també parlen mandarí, l'idioma més parlat després del cantonès)

- un visat per entrar -només un cop- a Xina (sí, tot i les dificultats l'he aconseguit -gràcies per això al Roger i a l'Igor-)

- un ipod ple de pel·lícules per aguantar les hores de viatge (que, si els càlculs no em fallen, no seran tantes: 10 i mitja -directes des d'Amsterdam al Shanghai Pugong Airport)

- i una maleta dins d'una maleta!! ;) (Xina és ben coneguda per la seva capacitat de… PLAGI de tota mena de productes occidentals! veure'm sí això és cert)

Fins aquí el background. Volia escriure unes prevsions, però prefereixo anar desvelant temes a partir de cada post, així que "Al loro! Que no estamos tant mal hombre!" :D

Queda inaugurat doncs el diari de bord de La meva DOLÇA Shanghai! Ara a intentar mantenir-lo! La gran gesta que és un blog (i que alguns encara no hem superat :P

Una cosa més, i no és broma: QUEDA CLAR QUE QUI EM DEIXI MÉS DE 5 COMENTARIS -no spam, i repartits entre varis posts- tindrà un record de Shanghai… jajajaja tot i que això és vendre'm… (o vendre el blog… però bé, crec que d'aquesta manera, i fins i tot abans d'arribar-hi, ja estic pillant una mica de que va això de la Xina, i més encara, quins aires es porten a Shangai… la meva dolça Shanghai…

PS: la fotografia… alguna idea del què és? al pròxim post la resposta.

PS2: em fan por els xinesos… i més que m'en faran…

2 comentaris:

jaume ha dit...

Ei!

Acabo de veure el teu blog! Felicitats! Anem acumulant blogs i ara com bé dius només falta mantenir-los!

Per lo de la foto... serà la tela d'alguna prenda de la empresa amb qui fas les pràctiques... o potser la flassada més friki que has trobat per a no passar fred a BCN?

Apali!

Kerni ha dit...

jaja ben vist per[o casi!

'es l,estri que em va permetre la supervivencia a l,avio! jeje EL MEU COIX'I!!!

per'o molt bon intent!