dijous, 21 d’agost del 2008

Dia 01. El vol d'anada.

El que pensava que seria llarg i pesat va acabar sent, gràcies a la DS (amb el Phoenix Wright Attorney "Justice for All") i a un programador escocés (el Bernard, a destacar que tenia 10 fills), només una estoneta (10h) d'estar assentat en una butaca amb reduït espai per estirar les cames, uns quants àpats amb menjar i snacks de plàstic (sí, d'aquests de les cuinetes per les nenes) i algun petit sontet incòmode per agafar mal d'esquena.

Just abans de marxar vaig descobrir aquesta web que pot ser molt útil per aquells que viatgen sovint en avió, i encara més pels respectius i respectives que els esperen ;)


PS: primer contacte amb xinesos! meitat del vol aprox. eren fujintaos!
PS2: la foto del post del Dia 00 era.... EL MEU COIXÍ!!!

4 comentaris:

jaume ha dit...

Ho sabia, ho sabia!

Consti que miro els posts i faig comentari un per un, sense fer trampa! (no com als jocs!). Val, havia de dir cixí enlloc de flassada, ok. La propera vegada miraré d'afinar més!

Nosaltres quan vam anar a NY vam descobrir que des de la web a la companyia podiem reservar el seientQ I evidentment, a internet et posaven quines eren les plaçes més bones, per situació, per espai per les cames...

Kerni ha dit...

des de kml (el meu vol) tamb'e podia reservar, pero no men fiava massa de la impresi'o (o imprimici'o) del bitllet jeje ni de com facturar la maleta a l'aeroport... :P

vaig agafar finestra, per[o primer per lalcada i lhorari i tot... i finalment per la polucio de les ciutats xineses, no en vaig acabar gaudint massa :)

jaume ha dit...

home, jo sempre prefereixo finestra (des de fa uns anys no la tinc mai... li toca a la Quel... dones!), encara que no miris el paisatge pots controlar que el cabron del costat no obri la persianeta quan tu vols dormir, tens un lloc on repenjar-te si vas sol, i sobretot, no t'has d'estar aixecant cada 10 minuts si el del costat té el mal de sant vítor i no es pot estar quietet al seient... exceptuant les visites obligatòries al wc i alguna passejadeta pel passadís!

Kerni ha dit...

completely agree!!