diumenge, 24 d’agost del 2008

Dia 06. Little walk and relax...

D'acord, ja sé que fa molts dies que no escric cap entrada, però don't worry que de material no en falta. El problema eren les forces i el temps que em quedava per fer-ho al curro o un cop arribava a l'alberg, però això ja ha canviat ;)

Dijous passat va ser un dia molt tranquil, de fet estava cansat perquè havíem tingut activitat a l'oficina i m'havia caigut feina (lo qual és perfecte per posar-me una mica les piles, estar atent i començar a "tocar-la" ;)

El fet és que vaig sortir del curro i per fer alguna cosa vaig anar a la catedral de St. Ignasi, una de les poques restes catòliques de la ciutat de Shanghai. La visita va ser bastant fiasco, perquè as usual era fosc i tot estava tancat jaja



Però just sobre l'estació de metro -Xujiahui- hi havia una plaça comercial bestial, com podeu veure en les seguents fotos (oficines, bancs, centers comercials especialitzats en roba de bona/cara qualitat i tecnologia, restaurants,...):












I la meva sorpresa va ser quan vaig trobar aquest "caixer particular" en una sucursal del ICBC, en referència al qual necessito una petita explicació buddies plz ;)

2 comentaris:

jaume ha dit...

ai passarell... però si està claríssim! Si et sobren els cuartos i no saps què fer-ne, ells te'ls converteixen en paperines pels cacauets, confetti per aniversaris o barquets i avions de paper!

Que no sabeu anar per la vida!

:-D

Kerni ha dit...

jajaja

ah SIIIII!??!?!??!

ara ja s'e que portarte com a record (que legitimament et mereixes!!

MUAHAHHAA



PS> just joking man! tranks que el confetti i les avionetes me les quedo jo que magraden massa!! jaja ;) pero ojo amb els creados de la burocracia!! (que per aixo deuen fer servir els bitllets, com a post its! ;)