dijous, 21 d’agost del 2008

Dia 03. El Pseudo Temple.

Ahir em vaig emportar una decepció... Li vaig explicar al Young
(company a l'empresa) que volia anar a un temple buddhista, i ell em
va recomanar el de Jing'an, que m'agafava de camí per la meva línia
verda (perquè sempre la verda?).
la sorpresa va ser en arribar allà i trobar-me el que veieu a la foto:


I en front:


El mall-aco-, i davant:



Un altre pseudo temple jaja

I jo que sortint del metro i veient en un plànol que l'estació estava
just sota el temple pensava: aquests fujintaos sí que saben
construir... (no com Barna...) Doncs no.

Just després de sortir del metro però, em vaig trobar enmig d'un
supermercat, aparentment sense sortida, i per tant em baig enredar:


Els hi molen les salsitxes. Perquè serà que són totes tant petites?




Congelats a l'atac!! (aquí va ser on vaig veure més occidentals jeje)




kaoya (pato lacat), un dels plats estrella dels xinesos. I finalment la meva recompensa:




Molts ja sabeu que sóc un gros i un gordo. Havia caminat molt, suat
molt, i dinat xino autèntic però xunguillo (a la cantina del curro)
així que em vaig regalar aquest sopar al Pizza Hut: una pizza peque i
dos pepsis al centre de Shanghai per 8 euros: MWHAHAHAHAHA!!

7 comentaris:

cilinderman ha dit...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Fantàstic tio! Quines ganes d'arribar que hi ha!

Ja he ficat el tema de la migració a Wordpress, ara tot queda a les teves mans.

Puc fer publicitat del meu blog?

Clarament els fujintaos molen :D. Quan ficaras alguna foto de dia?

Estic clarament sorprès per la foto dels congelats, i no pel simple fet de que n'hi hagin molts, sinó pel fet que totes les bosses estan escrites en JAPONÈS enlloc de XINÈS. Cerni vols dir que estàs a Xina?

Kerni ha dit...

claro pq els japos són els pwners anyway, i més de les presentacions agressives jaja

endavant amb la puc del teu blog man

posaré alguna foto de dia quan faci turisme de dia, és a dir, els findes!! jaja

i ja falta poc per veure fotos del curro, però tot al seu temps :)

jaume ha dit...

Osti, quina por el que deus estar menjant en aquesta ciutat!

És clar que entendre l'idioma hi deu ajudar força...! Saps que la pizza a primer cop d'ull m'havia semblat una truita de patates? i pensava: Mira! s'alimenta bé i ha trobat un restaurant de menjar espanyol i ara ho celebra!

Però no. Menjar basura, com ens agrada a tots (ups... la erika no deu estar llegint això, oi?)!

Per cert, Cilinderman, la foto una mica xunga, no?

I parlant de blogs, poseu totes les adreces dels blogs, que ja vam quedar que ho farieu i encara és hora! Així m'hi subcric i puc seguir les aventures de tots plegats!

Kerni ha dit...

jajaja grande JAMES!!!!

el cili es un exagerat amb lo de la wifi i lo dels camps de concentracio fujintaos... podra escriure sense cap problema (una altra cosa es el temps que hi pugui/vulgui dedicar jeje) i ara te la por del viatge pq realment ha realitzat que sen va a shanghai (cosa que no es fa fins hores abans de marxar), i que es perd sense donar-ten compte, un cop ja comences a flipar amb els mateixos fujintaos (in place and in action)

lo del menjar no et creguis, ho has de buscar una mica i coneixer, pero ens apanyarem bastant be, i tinc alguns puestos on es podra fer realment una festa (amb halo i alcohol, pertant us aconsello no perdre la pista dels blogs pq pot ser interessant jajajaja

bueno jo ara havia quedat amb uns xinitos pero vei que els cabrons man deixat penjat, o sigui que piro de tranks a passejar per shanghai! a la nit ja responc una mica mes i penjo alguna entrada que altra ;)

Albertini ha dit...

jajaja que bona la foto de la pizziaca !!! Segur que la vas disfrutar més que mai .....

La foto de les salxitxes té un caire fetitxista que no acabo d'entendre, coses de xinos suposo.

salut !

jaume ha dit...

uiiii... alcohol i menjar... ara només faltaria la cervesa i la liem! Per cert, sabeu que darrerament hem comença a agradar la cervesa? El cilinder m'ha contagiatttt!

Kerni ha dit...

si senyor! efectivament aixo de les salsitxes es un problema cultural... jajaja i s'i, la vaig disfrutar com un campio, necessitava fat jeje (daquesta manera no sona tant basto jeje

i la cervesa aviat arribara, que aqui a shanghai sen veu molta molta, ja veureu. ole doncs! benvingut al club, tot i que ara el cilinder esta en bajon de produccio!(afeginthi loperacio bikina es calr...) lhaurem de motivar dalguna manera...